Nemt vægttab: Træn hjemme i din bolig

træn hjemme

Hvis du er overvægtig (mål din BMI her: Maria Hansen) og finder at gå i gymnastiksalen for skræmmende, er der ingen grund til panik, fordi du kan træne lige hjemme. Du behøver ikke bruge penge på et gym medlemskab eller personlig træner. Men hvis du har sundhedsmæssige problemer i forbindelse med din fedme eller på anden måde, skal du konsultere din læge om, hvordan du nærmer dig træning hjemme sikkert. Indstil ugentlige mål, der har varieret din hjemmevirksomhed rutine, så du forbliver interesseret og motiveret.

Gåture

Stien til fitness begynder med et enkelt trin. Dette er meddelelsen fra American Heart Association, som anbefaler, at voksne begynder et kardiovaskulært træningsprogram med at gå. At gå rundt i dit hus, gård eller kvarter vil øge din puls, forbedre dit hjertes sundhed, øge din vejrtrækning og brænde fedt. At gå på en løbebånd giver de samme fordele. Begynd med at gå i fem eller 10 minutter og gradvist opbygge op til 30 minutters gang. Brug en skridttæller, så du kan spore mængden af ​​trin du tager om dagen og sætte mål for at øge antallet af trin med 500 til 1.000 trin om ugen. Når du får motion, så prøv en løbebåndsindstilling eller en vandrerute, der involverer en hældning. Find andre råd til hurtigt vægttab på Hurtigtslank.

Styrketræning

Pumpejern er ikke den eneste måde at bygge styrke på. Overvægtige mennesker har gavn af at bruge modstandsbånd, håndvægte eller modstanden af ​​deres egne legemer til at gøre styrketræning. Mål store muskelgrupper ved at lave wall pushups. Stå lidt mere end armlængden fra en væg. Læn dig frem og læg palmerne på væggen. Inhalér dybt, mens du bevæger din overkrop mod væggen og holder dine fødder fladt på gulvet. Hold for et slag før udånding og langsomt skubber din krop væk fra væggen. En anden styrkende bevægelse, der også hæver din puls er knebet. Til denne øvelse står du foran en stol. Sænk dig langsomt som om du skulle sidde ned, men stop før du rører ved stolen. Langsomt stige.

Fleksibilitet

Forbedre din fleksibilitet og bygg styrke og koordinering med stretchøvelser. Dr. Mehmet Oz, medicinsk forfatter og direktør for komplementærmedicinsprogrammet på NewYork-Presbyterian Hospital, anbefaler, at begyndere forsøger mild yoga strækker sig som en del af en daglig hjemmearbejdsstudie. Modificer hans serie af solsalutationer ved at bruge blokke, puder eller bånd, der passer til dit fleksibilitetsniveau. Træk vejret dybt for at få ilt strømme gennem dit blod og til dine muskler.

Husholdningsaktiviteter

At blive mere aktiv kan begynde med at gøre mere omkring huset. Sæt lidt musik på og flyt som du renser et værelse i 10 minutter. Ryg plænen eller grave i haven. Gå med din familie eller et kæledyr. Stå op og strække, mens du ser fjernsyn. Under reklamer, skal du gå rundt i huset eller klatre op ad trappen. Marts på plads, mens du taler på din telefon. Stræk for at røre toppen af ​​dørrammer, når du går gennem huset.